Iz Novog Sada mogu do Prokopa.
Ne mogu do NBG, jer stanica nine gotova.
Regio vozovi ne saobraćaju još uvek. Ali, zato lud putnik sa linije Beograd-Njujork može na Prokop (ahahaha) pa u NS džaba ili iz NS na Prokop (ahahaha) pa na aerodrom, džaba. Plus taksi ili gradski prevoz ahahahahahaha
...ZA JEDNU KARTU! Onda nam povećajte plate da ne bismo uzimali kredit za karte - kao za sve ostalo. Jer, od silnih rata za kredite... nestala je plata. I, šta to beše "plata"?! To ti je zbir raznih računa! (Kaže Srbin)
Ovaj brzi voz je za nijansu brzi od vozova koji su do sad saobracali. Umesto 60min sad u najboljem slučaju stigne za 38minuta. Ok. Opran novac, milioni završili u tudjem džepu…
Problem koji je bio sa železnicom do sad je bilo održavanje tih istih vozova. Kvarovi. Čekanja. Svesno je uništena železnica. Opet od strane istih tih strucnjaka koji su nam uništili TENT a i celu zemlju!
Pre 35 godina sam često išao vozom za BG jer nisam imao vozačku dozvolu. Pruga je bila pristojno održavana, radili elektromotorni vozovi. Voz je išao sat i 10 do sat i 15 minuta, redovni, putnički, sa zaustavljanjem na svim međustanicama. Sa ovim "čudom neviđenim" kako nam ga AVet i frendovi opisuju dobili smo 20 minuta. Ako smem da primetim, vrlo skupo plaćenih 20 minuta. Za mnogo manje para se mogla pruga redovno servisirati i ne bismo ostali 4-5 bez ikakve železničke veze ka BG i dalje. Ali, tu nema IMT i KMD...
Prvo se dogovorite o ceni, na nekom mestu piše 300 dinara povratna karta u promotivnom periodu, na drugom 375 u jednom pravcu a 750 povratna, a na trećem povratna 1600 dinara. Inače zvao sam Info centar Srbija voz, gde sam dobio odgovor, da oni pojma nemaju kad voz kreće da saobraća i kolika će biti cena karte. Po meni to treba da bude radnički voz i ako cena povratne karte bude 1600 dinara, biće totalni promašaj bačene pare. Ako to bude turistički voz, ne znam da li će biti rentabilan verovatno hoće jer će država da dotira pare iz budžeta kao za Air Srbiju.
NS
16.03.2022 • 21:42
Ne znam kome je poznat taj red vožnje ali ja ne mogu da ga nađem nigde. Nema ga ni po novinama bez obzira na naslove "poznat red vožnje", ni na sajtu Srbija voza
Red vožnje ti nije ni bitan prijatelju jer ovde je vreme odavno stalo, nego lepo na stanici čekaš voz pa kad naiđe,kao nekad u Rusiji i Americi. Važno ti je samo da znaš pravac u kojem želiš da te poveze.
Ne znam kome je poznat taj red vožnje ali ja ne mogu da ga nađem nigde. Nema ga ni po novinama bez obzira na naslove "poznat red vožnje", ni na sajtu Srbija voza
"Kuknjava za standard jednostavno ne stoji jer delovi, održavanje i sve slično ovde nije jeftinije nego negde drugo."
Uf dobro pa si i ovo iskucao!
Vidi kod nas je mnogo toga jeftinije, izmedu ostalog... glas,radni sat, zivot...
Ako spominjes standard, spomeni i standard zivota, gde smo mi tu?
Ovakvi projekti sluze svrsi stranke i nicemu drugom.
Ovo nije projekat za gradane, za ljude koji putuju , i idu da rade.
Velika je zalost i veliko pomracenje umova srbskih koji se trude da naprave nesto
Ovaj brzi voz ima svrhu ako iz recimo nove pazove vozi ljude na posao u novi sad il beograd
A on to neradi imace stanicu novi beograd koja je kao narkomansko leglo i prokop koja nesluzi nicemu zalost nad zalostima znaci promasen projekat posto imamo deset turista dnevno koji bi hteli u novi sad nedaj boze da je neko pustio brzu prugu pored aedroma pa da ima nekog smisla al verovatno ni tada nebi bila stanica surcin uzas
Ode pohvale voljenom i Cokolu. Vi ste bili u BG samo busom kada su vas kao ovce vozali na mitinge. U kojoj zemlji u svetu je uništena žel stanica u centru grada "Prvi putnici bili su kralj Milan, kraljica Natalija i prestolonaslednik Aleksandar Obrenović, na putu ka Beču. Svečanom otvaranju stanice prisustvovalo je više od 200 inostranih zvanica i više hiljada građana. I SS-ovci koji se "brinu" za tradiciju zarad para Bin Zajeba srušiše Baru Veneciju i zatvoriše stanicu kao deo tradicije BG.
Pa ne treba nikakav NATO ili truli zapad koji svoje 100 godišnje kuće ako su malo trule restaurira i privodi nameni ,da uništava , dovoljni su Srbi sami sebi. Da li su u Japanu zbog Maglev-a izmestili stanice ili u Parizu zbog TŽV ili Minhenu zbog ICE . Tamo je standard 280 km/h
Од 74 коментара на прсте једне руке може се набројати позитивних реакција,ово друго је за неверовати.Какви смо ми то људи да нам ништа наше не ваља?Онај спомиње Барселону,други Италију...трећи Прокоп,као да је у околини Прокупља,а не у ширем центру Београда.Свака нама част,није ни чудо што нас нико не поштује,кад ми то сами себи не чинимо.
puna cena karte 1600 din???
Pa od ž.stanice u NS do Sava centra ima 95km, moj auto troši 6,2 l na 100 km što je po sadašnjoj ceni benzina 11,00 din/km
znači 95x11=1045 din mene košta put do Sava centra mojim autom
1600-1045= 555 din manje. Tamo i nazad moja ušteda 2x555=1110
Neka ide još jedna osoba sa mnom onda je ušteda 2x1600-1045=2155 din u jednom pravcu pa povratak to je 4300 din. Znači ja sa ženom svojim autom odem i vratim se 3puta u moj lepi NS za cenu voznih karata dok vozom bi došli do Prokopa i bez ozbiljnih dodatnih troškova na taxi u BG (verovatno bi me taxi dodatno koštao preko 1100 din). Pa ko je lud da putuje vozom???
Propala investicija u startu ako kartu ne svedu na normalnu razinu
Koliko tupavih komentara.
Jedini realan problem je ukidanje stanica i nesrećna stanica Beška/Čortanovci.
Putovao sam često za Beograd i nikada nisam stizao za 45 minuta. Ako imaš sreće za 45 minuta si stizao u Bešku a za 75-80 u Beograd (a češće za sat i po ili 2).
Voz jeste skup ali je i inače u svetu uglavnom skuplji od autobusa jer je neuporedivo komforniji. Kuknjava za standard jednostavno ne stoji jer delovi, održavanje i sve slično ovde nije jeftinije nego negde drugo. Možda bude povoljniji ako veliki broj ljudi bude putovao, inače teško.
Prokop nije toliko daleko od centra, pa i u Novom Sadu vam treba 25 minuta hoda a uvešće sigurno autobuske/tramvajske linije. Možete i do Novog Beograda pa presesti u Beovoz što je onda efikasnije i udobnije od bilo koje opcije u Novom Sadu.
Kako god, mnogo drame nekih ljudi koje tema zapravo ne dotiče.
Брзи воз свугде кошта више од путничког који стаје на свакој станици. Једино што нема неке поенте тако скупа карта за сада на тако краткој релацији. Брзи воз се исплати кад путујеш 200+ километара. Брзо стигнеш и због тога плаћаш више, а и у понуди буду јефтине карте за куповину раније. Има логике. Овако је бус боља опција јер кад дођеш на Прокоп тамо нема ништа, осим ако сте партизановац па да одете до оближњег црно белог бутика да пазарите. Све остало вам је на пар километара далеко. Нпр карта Беч-Пешта у једном правцу је 19.99е, возиш се са OBB RailJet брзим возом. 250км има. А код нас би да наплате 80км 13,6е што је нонсенс.
Često sam putovala intersiti vozom na relaciji NS-Beograd. Nije stizao za 45 minuta,već oko sat i 15 minuta, ne znam tačno. Bilo je vrlo prijatno, cena povratne karte vrlo pristupačna. Izmestili su u Beogradu stanicu na Prokop, koji nije najbolje povezan sa delovima grada. Meni sa Banovog brda treba da menjam dva prevoza i idem okolo naokolo da bih stigla. Ni sa drugim krajevima nije bolje. Gde je stanica u Pešti, Beču? Koji stručnjaci su izmestili stanicu? Prodane duše! Samo zbog smrdljivog Beograda na bari. A i cena karte je neprihvatljiva. A tek što nema stanice u Beški... Pobogu, ne može biti stanica u sred ničega! Ne treba to da im prođe! Građani tih mesta, koja su odsečena, ujedinite se!
@"Kада се у БГ заврши метро, уз трамваје, бус и бг воз неће бити проблема. И понављам ово је све требало још 2000-ите почети."
To je bilo sa prethodnom linijom metroa. Nova linija metroa neće prolaziti pored Prokopa... Sada valjda shvatate besmislenost metroa u Beogradu. Nadam se da će se još koji put izmeniti trasa metroa pre završetka, ili vratiti voz na staru stanicu!
Kao biće postojeći polasci JPi Inđija skretaće na železničku stanicu. Šta na kartu za voz još da plaćamo 80din po jednom pravcu bus (koji i sami ne idu redovno). Umesto da bude besplatno. Užas!
Odem iz Zemuna na selo. Kupim kuću, loš put, ali blizu železnička stanica.. Ukinu voz na tri godine, unište i to malo puta, zamalo mi unište vodu(bunar) dok su radili.. Reko, dobro, samo da završe, biće sve ok. Kad oni, pomere stanicu 4km dalje u sred njiva, putevi ostavljeni užasni.Sad ga gledam kako piči 200 na sat pored mene. Divan prizor. Hvala vam puno.
nije to voz u austriji, venecueli,
voz u srbiji zasto toliko lazi?, od trolebusa pa sve do prokopa
bravo za SRBIJU!
napred moja SRBIJO!
PUKNITE OD MUKE
Станица Бешка заправо не постоји. То стајалиште је направљено у сред њива на сат времена хода и од Бешке и од Чортановаца, а нема ни адекватне стазе за пешаке и бициклисте. Неко безбедно место за остављање бицикала наравно не постоји.
Чортановци су раније имали две станице. Једну за викендаше на Дунаву, и једну за ђаке и запослене у самом селу. Укинуто је. Сада треба пешке до новог стајалишта у њивама па на брзи воз. До Новог Сада или Инђије сада ће требати преко сат времена.
НЕ морате ићи до Прокопа.
Новосадска Ж.Станица је неколико километара од центра. Када се у БГ заврши метро, уз трамваје, бус и бг воз неће бити проблема. И понављам ово је све требало још 2000-ите почети.
Није! Новосађанин који већ неко време ради у Београду вам се јавља са шокантном информацијом: Прокоп је од Трга Републике на 3,4 км или 45 минута хода (главна железничка станица у Новом Саду је на 2 км и 20 минута хода од центра), у близини Прокопа је и станица тролејбуса које возе за Центар, Звездару, Бањицу... Нису далеко ни бусеви који иду за друге делове града. Није тако близу и тако практична као што је била стара железничка, али побогу људи престаните да пишете да је нигде. Ужасно је корумпирана земља у којој живимо, и овај пројекат је пример за то, али после готово четири године поново имамо железничку везу између два велика српска града. Радујем се да ћу коначно моћи возом да се крећем између њих, вероватно најређе овом најскупљом варијантом, али има оних којима ће и она одговарати. Освестите се у колико снобовској држави живимо! Поређење са ценама карти у Немачкој, Италији, Шпанији, које, као и ми, субвенционишу своје возове нису баш умесна, колико тамо људи користи железницу, однос тамо према возовима и осталим превозним средствима, не може само да се извуче нека цена, релација... Људи овде губе елементарну логику од усијаних ботовских глава.
To znači da ćemo mi u Karlovačkim Vinogradima kao i oni u Čortanovcima i Inđiji pustari, samo gledati kako sva tri tipa voza prolaze kroz naša mesta. To znači da je meštanima svih mesta u kojima su ukinute putničke stanice, načinjena ogromna šteta!!!
Svako je napisao ono što oseća ili misli. Ja sam koristila voz godinama jer je to bilo prihvatljivo sredstvo prevoza za posao pošto neživim u NS a u njemu radim 30 godina.
Našli smo alternativu kada su krenuli radovi. Završeni su a stanica je izmeštena 6 km od mesta stare stanice u njivama, Put do stanice neosvetljen, nema pešačke -biciklističke zone. Sramota, svako normalan bi mislio na ljude i da im olakša život a ovo je haos spojiti 2 sela u jednu stanicu. Kukaju Beograđani a oni imaju , beo voz,gradski snaćiće se oni, pitam ja vas šta da rade Beščani i Čortanovčani sa okolnim selima...
Samo kad pomislim da moram do Prokopa odma' odustanem od ideje da idem vozom...
A to sto su namesetili kretanje voza, inovativnog i duboko promisljenog naziva Soko, bas pred izbore, je druga prica....
Ama, čoveče, nemam ja ništa protiv da se gradi, ali:
- da je SMISLENO, da me ostavi na staroj železničkoj stanici u BG, da postoji i kasniji/raniji voz itd.
- da ne strpaju u svoje džepove još tri voza do Praga, a ne do Beograda,
- da je ekonomski pristupačno.
A ovako kako jeste, i još da mažu oči da ovakvog voza na svetu nema, neće da može, dok je ove sede glave na ramenima.
Pa ni vukov spomenik nije bas centar, a onda je i karta jos skuplja, sa stare stanice lagano peske balkanskom i to je bilo to.Ovo je nesto komplikovano.
Slažem se da kad neko nije član nijedne stranke ne može biti BOT,nego reci mi da li to važi samo za one koji pljuju trenutnu vlast ili i za one koji možda ih podržavaju iako nisu članovi .
Možda su u tom slučaju glupi ,slepi kod očiju bezubi?
Recimo da si u pravu da je Prokop daleko od dela BG a gde većina ide,ono što niko ne pominje je da ideja o Prokopu kao stanici je iz kraja 60 godina d je projekat napravljen tu negde a gradnja početkom osamesetih.Odnosno nije trenutna vlast sagradila Prokop(koji i nije završen) ,inače nijedna vlast niej ukidala neke projekte od ranije,eventualno ih je koristila u predizborne svrhe. Tos u veliki i skupi projekti da bi se menjali svake 4 godine kako idu izbori.
Uzgred budi rečeno pojma nemam gde je Prokop:)
Kao da je otkriveno još jedno čudo. Sve je to propaganda. E ja znam šta je brza pruga, Peking-Šangaj,1.500 kim za manje od pet sati. Prosek 300 km/sat. Moj najjači utisak iz Kine,a ovde kako će iz Prokopa ljudi dalje? Ma nije važno, samo da mi imamo "Sokola" i njegovog sokolara!
U Italiji na približno istu dužinu deonice se stiže za 55min i cena karte u jednom pravcu je 8e, povratna 16e. Prosečna plata u Italiji je 1200e.
I još jedna JAKO bitna stvar, svaka stanica na koju staje taj voz je u centru grada ili 5-10 min ŠETNJE do tog centra.
Udaljenost nove, nadam se i bivše, stanice u Beogradu od Trga republike je 3,3km, 40min šetnje.
Ovo je naprdnjacima mogao da bude dobar materijal za reklamu pred izbore ali za mene su samo potvrdili koliko su nesposobni i prilagođavaju potrebe većine stanovništva sačici "elite" iz beograda na vodi.
P.S. Šta ste uradili za železnicu u ostalim delovima RS i koliko često saobraćaju vozovi kroz manja mesta? Novosađanka sam ali znam da postoji Srbija i šire od Novog Sada i Beograda!
Retosi, ne ide vam logika bas? Kada neko NIJE clan NIJEDNE partije on NE MOZE biti bot. Imate vi vec megadens termine od ranije za to samo ste se istrosili pa "nije in" - mrzitelji svega srpskog i tako ta slicna pro****vanja.
@Tea
Tada je bila mogućnost. Idi autom, busom. Sada nema mogućnosti, voz te izbaci van grada, pa plati taxi.
Hteli ste brze vozove za bogatune.
A, mi sirotiji opet nemamo da se vozimo. Ni auto ni bus ni voz.
A, ni konja nemamo. Zato idemo peške, zdraviji smo, jednom dnevno jedemo, a nisu grickalice, kafu ne pijemo.
A, usluga u vozu nam nikada nije ni trebala.
Кад се не гради не ваља, кад се гради не ваља. Можда Ви не ваљате сами себи? Да би Вас неко поштовао морате поштовати прво сами себе али Ви не поштујете ни своје писмо ни правопис. Пробудите се из сна, оде живот.
Zna li se cena rezervacije za poštovaoce lika i dela doživotnog im predsednika i cena za NAS ostale za mesto na kom je sedeo veliki im i presvetli velmoža?
E da nema ovog voza ovde pa da možeš u društvu pričati kako si se vozio u Španiji brzim vozom,m ide 200 na sat,ma to na vreme stiže, ma zapad je to ,kultura.
Nekako imam utisak da bi ljudi voleli da je cela železnička mreža u nekoj susednoj državi 300+ km/h pa da imaju o čemu da pričaju zadivljenim slušaocima kako su se oni hrabro vozili tim ludačkim brzinama.
Onda ide pljuvanje po svojoj nesposobnoj i siromašnoj državi.
Nešto slično sam slušao o autoputevima u Hr...
Nekada davno dok sam studirao u Beogradu postojao je "poslovni voz" koji je kretao iz Subotice. Iz Novog Sada do Beograda je stizao za 45 minuta. Bio je to čist, uredan voz, sa sedištima poput onih u avionu. Postojala je prodaja sendviča, gickalica, sokova, kafe. A cena karte u jednom pravcu je bila kolika je tada bila cena jedne kutije cigareta na trafici.
Ne znas o cemu pricas, ocigledno nisi putovala vozom pre nego su ga ukinuli. Pet godina sam putovala ponedeljak Bg, petak NS. Vozovi besprekorni, putovanje 60-65 minuta, karta, uz penzionerski popust oko 260.-din.u jednom pravcu. To je jedina istina. I sta cemo sad?
И када тачно креће воз? Трбало би написати и тачан дневни ред полазака свих возова из станице Нови Сад, да би путници могли да се организују. А колика је цена карте за возове који стају на успутним станицама? Пуно питања, мало одговора, а обећања остају.
Kome se nesvidja neka ide kolima ili peske .Navikli ste da vam voz bude socijalni prevoz da se neplati nista bude prljavo i da kasni satima.Nije mi bitno ko ce da otvori prugu samo dok funkcionise kako treba za kartu koju platim .
Skoro sam bio u Spaniji, voz od Barselone do Girone (100 km), voz sa jednim stajanjem prelazi za 38 minuta i karta je 12.5 eura u jednom pravcu. Da li treba komentarisati standard zivota tamo i ovde...
Mile
15.03.2022 • 08:34
Uskoro, saće, samo što nije, promo period, nema u redu vožnje.........
Bitna stvar, kontrolisati karte na ulazu u voz za inter siti kao svuda u svetu da ne ulaze oni koji nemaju kartu i da ne stvaraju gužve.
Gde se to kontrolisu kartu pri ulazu u voz? U Nemackoj i Francuskoj, a ni u Italiji ne. Vozovi moraju da krecu u minut i stizu u minut. Zamisli kada bi na ulazu u voz kontrolisali karte koji bi to haos i zastoj bio. Bude nekada i stotinak ljudi koji putuju na posao do drugog grada. Nije to bioskop. Stvarno lupetate ljudi.
Za te pare,brzo ce ugasiti! Aloo ovde ljudi rade za 40,50 hiljada dinara!!! Nek vas vozaju ko sto vas vozaju deceniju i vise mene nejce a da hocu,nemam od cega!!!
Osoba koja ne napisala da je stizala NS BG za 45 minuta laze kao pas. Najkraca voznja je bila sat i 15 minuta. I velika je usteda putovati sat vreme komforno u vozu nego u busu za 200 dinara manje koji smrdi i ljudi ti sede na glavi i staje ko zna gde da bi vozac uzeonkoji minar vise izmedju sela.
"U promotivnom periodu karte će u jednom pravcu koštati 375 dinara, povratna će biti 750 dinara, dok će puna cena inače biti 1.600 dinara."
Ни да смо у Њемачкој!
Како не ухватимо корак са светом по питању плата и мање силовања сопствених грађана у здрав мозак, пошто је оно горе наведено једно од класичних примера?
Просечан грађанин, угрубо, треба да ради 8сати само да би платио путовање.
Nisam ni žut ni plav, ali on toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Koliko se secam, kada sam jednom prilikom dolazio iz BG za NS, takodje intersitijem, sa onim starim plavim "avionskim" sedistima, iako je stajao i u S.Pazovi, N.Pazovi, Indjiji... cini mi se da sam stizao u NS za oko 45min. Kolika je ovo tacno usteda, uzimajuci u obzir investiciju, samo 1 medjustanicu koja je zapravo "prekomosta" od one finalne destinacije, ako sada voz "pici" 200 na sat itd. Izgleda je neko bas napravio "cudo mudo" (bez namere za vulgarnoscu osim da citiram gospodina prvog zamenika "RZD International", kompanije u sastavu Ruske državne železnice, Mansurbeka Sultanova) pa sada sa brzim vozom bez stajanja, stizemo za isto vreme kao i pre 10godina, sa obicnim vozovima koji su jos usput negde i stajali... NapreDNO nema sta... do daske!
Ko je ikada putovao vozom od Ns do Bg, seca se da je isti cesto kasnio sat vremena u polasku, da je putovao sat i po, cak i dva, jer bi kod Indjije stajao da propusti neki drugi, brzi voz. O ambijentu, izgledu, cistoci tih vozova ne treba ni govoriti. Stvarno su ostali u proslom veku, bilo je vreme da i mi uhvatimo korak sa svetom kad su vozovi i zeleznica u pitanju
Najmanje šta očekujemo je Predsednikovo obraćanje naciji na TV Pinku zbog promene datuma. Meni su došli gosti kako bi prisustvovali svetkovini, a sad ću da ih hranim i pojim još, nadam se, nekoliko dana...
Uskoro, saće, samo što nije, promo period, nema u redu vožnje.........
Bitna stvar, kontrolisati karte na ulazu u voz za inter siti kao svuda u svetu da ne ulaze oni koji nemaju kartu i da ne stvaraju gužve.
da li ce imati prvu i drugu klasu, kao sto su najvljivali i kao sto ima u vecini zemalja gde je vec odavno u upotrebi? ako ce imati, da li je ovo cena za drugu ili za prvu klasu? ili ce biti ista za obe klase? (Srbija je to - sve je moguce:)
isao sm na srbijavoz da proverim i tamo naravno nema ni slovca. najnovija vest im je iz septembra 2021.
Znači,pre svih ovih radova običan voz je išao sat vremena a sad će ići 57 minuta.Napredak nema šta,inače četiri osobe da odu od NS do BG i nazad 6400 din,plus prevoz od Prokopa do civilizacije.Osećam da će biti navala.
mgsi.gov.rs, 14. 1. 2015. godine
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Molim 021 da reaguje i da sprečimo međunarodnu sramotu!
Uporedite sami:
US Prime Movers
https://www.usprimemovers.com/
A smejali smo se 'Rvatima za kunu....
Ne znam za ostale, ali zaista mi je teskobno palo citanje ovog clanka... Soko, zastave, stujardese sokovi, sendvici, 200km/h citavih 40km... Minusi stizu od botova u najavi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro kreće prvi voz prugom Beograd - Novi Sad, poznata promo cena karata i red vožnje
Autor: Blic
Novi Sad
•15.03.2022.
•07:39
Komentari 92
Leopold
Ne mogu do NBG, jer stanica nine gotova.
Regio vozovi ne saobraćaju još uvek. Ali, zato lud putnik sa linije Beograd-Njujork može na Prokop (ahahaha) pa u NS džaba ili iz NS na Prokop (ahahaha) pa na aerodrom, džaba. Plus taksi ili gradski prevoz ahahahahahaha
Branislav
Tanja
Zebra
Problem koji je bio sa železnicom do sad je bilo održavanje tih istih vozova. Kvarovi. Čekanja. Svesno je uništena železnica. Opet od strane istih tih strucnjaka koji su nam uništili TENT a i celu zemlju!
Ne volem sendviče,
Maki
svedok saradnik
NS
16.03.2022 • 21:42
Ne znam kome je poznat taj red vožnje ali ja ne mogu da ga nađem nigde. Nema ga ni po novinama bez obzira na naslove "poznat red vožnje", ni na sajtu Srbija voza
Red vožnje ti nije ni bitan prijatelju jer ovde je vreme odavno stalo, nego lepo na stanici čekaš voz pa kad naiđe,kao nekad u Rusiji i Americi. Važno ti je samo da znaš pravac u kojem želiš da te poveze.
Nenad
NS
ns
Sektaši
somi
Baljezganje
Uf dobro pa si i ovo iskucao!
Vidi kod nas je mnogo toga jeftinije, izmedu ostalog... glas,radni sat, zivot...
Ako spominjes standard, spomeni i standard zivota, gde smo mi tu?
Ovakvi projekti sluze svrsi stranke i nicemu drugom.
Ovo nije projekat za gradane, za ljude koji putuju , i idu da rade.
Novosađan
Dobro i koliko to sve zajedno košta i koliko će da vremenski traje?
Čemu onda brzi voz za 1600din, povratna?
Velja
Ovaj brzi voz ima svrhu ako iz recimo nove pazove vozi ljude na posao u novi sad il beograd
A on to neradi imace stanicu novi beograd koja je kao narkomansko leglo i prokop koja nesluzi nicemu zalost nad zalostima znaci promasen projekat posto imamo deset turista dnevno koji bi hteli u novi sad nedaj boze da je neko pustio brzu prugu pored aedroma pa da ima nekog smisla al verovatno ni tada nebi bila stanica surcin uzas
9
Pa ne treba nikakav NATO ili truli zapad koji svoje 100 godišnje kuće ako su malo trule restaurira i privodi nameni ,da uništava , dovoljni su Srbi sami sebi. Da li su u Japanu zbog Maglev-a izmestili stanice ili u Parizu zbog TŽV ili Minhenu zbog ICE . Tamo je standard 280 km/h
Сремац
Ns
Limanac2
Pa od ž.stanice u NS do Sava centra ima 95km, moj auto troši 6,2 l na 100 km što je po sadašnjoj ceni benzina 11,00 din/km
znači 95x11=1045 din mene košta put do Sava centra mojim autom
1600-1045= 555 din manje. Tamo i nazad moja ušteda 2x555=1110
Neka ide još jedna osoba sa mnom onda je ušteda 2x1600-1045=2155 din u jednom pravcu pa povratak to je 4300 din. Znači ja sa ženom svojim autom odem i vratim se 3puta u moj lepi NS za cenu voznih karata dok vozom bi došli do Prokopa i bez ozbiljnih dodatnih troškova na taxi u BG (verovatno bi me taxi dodatno koštao preko 1100 din). Pa ko je lud da putuje vozom???
Propala investicija u startu ako kartu ne svedu na normalnu razinu
Tjah
svasta
Jedini realan problem je ukidanje stanica i nesrećna stanica Beška/Čortanovci.
Putovao sam često za Beograd i nikada nisam stizao za 45 minuta. Ako imaš sreće za 45 minuta si stizao u Bešku a za 75-80 u Beograd (a češće za sat i po ili 2).
Voz jeste skup ali je i inače u svetu uglavnom skuplji od autobusa jer je neuporedivo komforniji. Kuknjava za standard jednostavno ne stoji jer delovi, održavanje i sve slično ovde nije jeftinije nego negde drugo. Možda bude povoljniji ako veliki broj ljudi bude putovao, inače teško.
Prokop nije toliko daleko od centra, pa i u Novom Sadu vam treba 25 minuta hoda a uvešće sigurno autobuske/tramvajske linije. Možete i do Novog Beograda pa presesti u Beovoz što je onda efikasnije i udobnije od bilo koje opcije u Novom Sadu.
Kako god, mnogo drame nekih ljudi koje tema zapravo ne dotiče.
Комша
Nađa
Aleksandar
To je bilo sa prethodnom linijom metroa. Nova linija metroa neće prolaziti pored Prokopa... Sada valjda shvatate besmislenost metroa u Beogradu. Nadam se da će se još koji put izmeniti trasa metroa pre završetka, ili vratiti voz na staru stanicu!
Biljana
Pavle
микело
voz u srbiji zasto toliko lazi?, od trolebusa pa sve do prokopa
bravo za SRBIJU!
napred moja SRBIJO!
PUKNITE OD MUKE
Мика
Чортановци су раније имали две станице. Једну за викендаше на Дунаву, и једну за ђаке и запослене у самом селу. Укинуто је. Сада треба пешке до новог стајалишта у њивама па на брзи воз. До Новог Сада или Инђије сада ће требати преко сат времена.
У чему је бољитак ???
Ga rilo
Новосадска Ж.Станица је неколико километара од центра. Када се у БГ заврши метро, уз трамваје, бус и бг воз неће бити проблема. И понављам ово је све требало још 2000-ите почети.
Anonimus
abee
Jan
Немања Опанчаревић
Mislilac
Gvozden
maki
Našli smo alternativu kada su krenuli radovi. Završeni su a stanica je izmeštena 6 km od mesta stare stanice u njivama, Put do stanice neosvetljen, nema pešačke -biciklističke zone. Sramota, svako normalan bi mislio na ljude i da im olakša život a ovo je haos spojiti 2 sela u jednu stanicu. Kukaju Beograđani a oni imaju , beo voz,gradski snaćiće se oni, pitam ja vas šta da rade Beščani i Čortanovčani sa okolnim selima...
Soko sa Prokopa
A to sto su namesetili kretanje voza, inovativnog i duboko promisljenog naziva Soko, bas pred izbore, je druga prica....
Šekspir
- da je SMISLENO, da me ostavi na staroj železničkoj stanici u BG, da postoji i kasniji/raniji voz itd.
- da ne strpaju u svoje džepove još tri voza do Praga, a ne do Beograda,
- da je ekonomski pristupačno.
A ovako kako jeste, i još da mažu oči da ovakvog voza na svetu nema, neće da može, dok je ove sede glave na ramenima.
hemodroid
15.03.2022 • 09:49
Pa ni vukov spomenik nije bas centar, a onda je i karta jos skuplja, sa stare stanice lagano peske balkanskom i to je bilo to.Ovo je nesto komplikovano.
dobrivoje
Možda su u tom slučaju glupi ,slepi kod očiju bezubi?
dobrivoje
Uzgred budi rečeno pojma nemam gde je Prokop:)
Kaja
Novosađanka
Pavle
Vesna
I još jedna JAKO bitna stvar, svaka stanica na koju staje taj voz je u centru grada ili 5-10 min ŠETNJE do tog centra.
Udaljenost nove, nadam se i bivše, stanice u Beogradu od Trga republike je 3,3km, 40min šetnje.
Ovo je naprdnjacima mogao da bude dobar materijal za reklamu pred izbore ali za mene su samo potvrdili koliko su nesposobni i prilagođavaju potrebe većine stanovništva sačici "elite" iz beograda na vodi.
P.S. Šta ste uradili za železnicu u ostalim delovima RS i koliko često saobraćaju vozovi kroz manja mesta? Novosađanka sam ali znam da postoji Srbija i šire od Novog Sada i Beograda!
Tja
Retosi, ne ide vam logika bas? Kada neko NIJE clan NIJEDNE partije on NE MOZE biti bot. Imate vi vec megadens termine od ranije za to samo ste se istrosili pa "nije in" - mrzitelji svega srpskog i tako ta slicna pro****vanja.
Tiberius
Nemoj slucajno da ste stavili jedan oko 23 i jedan u ponoc.
Sa utakmice prepunim busom kuci opet
Tja
Stana
Tada je bila mogućnost. Idi autom, busom. Sada nema mogućnosti, voz te izbaci van grada, pa plati taxi.
Hteli ste brze vozove za bogatune.
A, mi sirotiji opet nemamo da se vozimo. Ni auto ni bus ni voz.
A, ni konja nemamo. Zato idemo peške, zdraviji smo, jednom dnevno jedemo, a nisu grickalice, kafu ne pijemo.
A, usluga u vozu nam nikada nije ni trebala.
dobrivoje
X
Милан
Sonja
Stohadin
A Inđija pustara?
Jesam li neku preskočio?
Stohadin
dobrivoje
Nekako imam utisak da bi ljudi voleli da je cela železnička mreža u nekoj susednoj državi 300+ km/h pa da imaju o čemu da pričaju zadivljenim slušaocima kako su se oni hrabro vozili tim ludačkim brzinama.
Onda ide pljuvanje po svojoj nesposobnoj i siromašnoj državi.
Nešto slično sam slušao o autoputevima u Hr...
Alex
NS59+
nerealno
bananarama
Poligraf
NS65+
Мирјана
Rade
Latin
Liman 3
Dakle, 1.600 din da me ostavi gde? U Prokopu.
Pošto vam je taksi u BG? Da pogađam...
Gavrilo
Дођеш до Н.Београда, преседнеш у БГ воз и изађеш на станици Вуков споменик....
@ Mile
15.03.2022 • 08:34
Uskoro, saće, samo što nije, promo period, nema u redu vožnje.........
Bitna stvar, kontrolisati karte na ulazu u voz za inter siti kao svuda u svetu da ne ulaze oni koji nemaju kartu i da ne stvaraju gužve.
Gde se to kontrolisu kartu pri ulazu u voz? U Nemackoj i Francuskoj, a ni u Italiji ne. Vozovi moraju da krecu u minut i stizu u minut. Zamisli kada bi na ulazu u voz kontrolisali karte koji bi to haos i zastoj bio. Bude nekada i stotinak ljudi koji putuju na posao do drugog grada. Nije to bioskop. Stvarno lupetate ljudi.
Za
Da
Tam
H
Србија до Токија
Ни да смо у Њемачкој!
Како не ухватимо корак са светом по питању плата и мање силовања сопствених грађана у здрав мозак, пошто је оно горе наведено једно од класичних примера?
Просечан грађанин, угрубо, треба да ради 8сати само да би платио путовање.
Цар је го!
Pozajmljen komentar
22.01.2022 • 19:44
Gde su završile pare i za šta?
Nisam ni žut ni plav, ali on toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
g pen
Intercity-2013
Tea
Sabahudin
AleksandarNS
Putnik
Novisadjanin
Mile
Bitna stvar, kontrolisati karte na ulazu u voz za inter siti kao svuda u svetu da ne ulaze oni koji nemaju kartu i da ne stvaraju gužve.
ex chapman
isao sm na srbijavoz da proverim i tamo naravno nema ni slovca. najnovija vest im je iz septembra 2021.
Ns
Lopovska posla
Građevinac
Bože nam pomozi sa ovom pošasti!
Istina
„Studija izvodljivosti o modеrnizaciji prugе Bеograd – Budimpеšta za brzinе od 200 kilomеtara na sat bićе završеna do kraja juna, a radovi ćе počеti do kraja 2015. i trajaćе dvе godinе.“
Tanjug, 13. 4. 2016. godine
“Što se naše strane tiče, mi (prugu) Stara Pazova – Novi Sad već radimo.“
RTV, 23. 3. 2017. godine
„Već radimo deo pruge Stara Pazova-Novi Sad, a počinje Beograd-Stara Pazova. Za godinu i po dana ćemo Beograd-Novi Sad ići za 40 minuta. Biće mnogo bolje vozom nego kolima. I to centar-centar.“
TV Happy, 21. 8. 2019. godine
„Mi ćemo novembra 2021. godine, dakle pred kraj 2021. brzim vozom ići od Beograda do Novog Sada. Dakle, Beograd – Stara Pazova, Stara Pazova – Novi Sad. Kad kažem brzi voz, to je 200 kilometara na sat.“
Kada je 22. novembra počela izgradnja druge deonice brze pruge Beograd–Budimpešta, od Novog Sada do Subotice i granice sa Mađarskom kod Kelebije, predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da će Srbija pre kraja 2024. godine završiti svoj deo pruge, a Mađarska 2025.
Idemo nova tura besomučnog laganja!
https://www.istinomer.rs/analize/cekajuci-brzi-voz-do-novog-sada-docekali-jos-jednu-novu-godinu/
Režim plagijatora
Uporedite sami:
US Prime Movers
https://www.usprimemovers.com/
A smejali smo se 'Rvatima za kunu....
*
Andrej
Putnik voza
Mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H